Forum Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeowe Strona Gwna Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeowe
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

czy ktoś z was miał sprawe o unieważnienie w warszawie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeowe Strona Gwna -> Oglne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 21:38, 09 Kwi 2014    Temat postu: czy ktoś z was miał sprawe o unieważnienie w warszawie?

a odnosnie drugiej wypowiedzi - preciez nie wszystkie kobiety 40-50 letnie sa takie, jak opisujesz ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedna mówiła mi jak mam oddychac,druga przebijała mi pepek,trzecia jej pomagala a czwrta tak sobie stała...hehe czułam sie jak na porodówce xD Ale teraz mam piekny brzuszek i kolczyk jest bardzo sliczny a wiec POLECAM ;***
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co lepiej ok 100na biustonosz czy 10-15tysia za operacje korygujące i pomniejszające biust
[link widoczny dla zalogowanych]

Ćwiczę na orbitreku od tygodnia na 2 obciążeniu (mój orbi posiada 8 stopni obciążenia) i stwierdzam, że poprawiła mi się kondycja i mam wrażenie że skóra na boczkach robi się bardziej napięta. [link widoczny dla zalogowanych] zdarzyla sie tak glupia wpadka ze az.juz od 5 lat sie z tego smiejemy.otoz...obsikala lekarza!!!!!
Dzikuję Agaczech!widzę,że mam problem,ale w końcu trzeba to zrobić moi rodzicę są po 40-stce i uczyli mnie tego samego co ciebie ale boję się,że jak to będzie dotyczyć mojej osoby to zmienią poglądy!ja chciałam żeby poznali mojego chłopaka,a nie odrazu go przekreślali i teraz bardzo go lubią!liczę,że to pozwoli im inaczej spojrzeć na tą sytuację jak im powiem to napiszę do was!a tak w ogóle w naszej sprawie od listopada nic się nie ruszyło więc może tutaj czegoś szukaj? zawinąc wlosy w siateczke foliową i recznik. Czy to że dwa dni jadłam swiństwa w okresie przygotowawczym może jakoś żle wpłynąć? mysle ze to doda [link widoczny dla zalogowanych]
Zwracaj wage na wegle. [link widoczny dla zalogowanych] Chcę się oczyścić na maxa a przy okazji trochę zgubić. Karłowicza 12. Ćwiczę systematycznie trzeci tydzień i coś zaczyna się dziać. Produkty dozwolone: Muszę jeszcze zacząć się troszQ ruszać bo sama herbatka to chyba za mało!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak tu zagladasz!
Ja tam tylko podrozowalam i , na szczescie, nie musialam sie wciskac w ich rzeczy, szczegolnie na dlugosc,przy wzroscie 170cm
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki AMELIA 18 za dobre słowo o topiku I obiecuję narzucała się nie będę , uczuć wyznawała nie będę , do fazy zakochania nie dopuszczę (mam nadzieję) , bo wiem, że nawet jakbym dopuściła to bym tylko baaardzo cierpiała !!!!

Szkolenie trwać będzie 100 godzin (od 4-6 godzin dziennie oprócz niedziel) w tym egzamin teoretyczno-praktyczny.Po ukończeniu zaświadczenie i dyplom.Bliższe informacje pod numerem 606936884.Zapraszamy.
[link widoczny dla zalogowanych]
tez slyszalam ze weronika ma ponad 160- ok. ja nosze...takie brazowe czekoladowe...i sa bardzo fajne sa 3/4
mnie nie ale teraz boli.
W innym razie, gdy możesz zrezygnować z terapii, lepiej by taki terapeuta troche empatii wykazał jednak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przez tydzień wyciskałam codziennie sok z 3 cytryn, moczyłam w nim całe włosy i po tym namaczaniu czekałam godzinę, po czym sok spłukiwałam i myłam włosy przeciwłupieżowym szamponem.
[link widoczny dla zalogowanych]

co do wagi maluszka lekarz podaje ją na podstawie dł kosci udowej i chyba obwodu główki ale jeżeli masz zdjęcia z usg to tam powinnaś mięć przybliżoną wgę dzidziusia. [link widoczny dla zalogowanych] Na warszawskiej nie zwlekają teraz z cesarką.
I kazdy ma prawo wyboru wszyscy jestesmy swiadome ze preparaty nie sa do końca \zdiagnozowane \wiec wolny wybór A więc mieszkałam sobie na takiej prowincji gdzie był jeden sklepik i pustota w nim,więc raz w tygodniu wyruszałam na większe zakupy do miasta. a moglabym tez poprosic o zdjecia? ja30 nic sie nie martw ja tez duzo na ten temat czytałam ... a w ciągu dnia mam plamienia ciemnego koloru? [link widoczny dla zalogowanych]
Także dodatnie miano IgM też nie utrzymuje się stale, ale po aktywnej fazie zakażenia przybiera wartośc ujemną. Kolezanka - doktor endokrynologii powiedziala \ ze genotypem nie wygrasz\. a jutro zjedz duuużo zupki, ale kazda ma inny rodzaj włosa. Nie mam pojęcia jak wyglądałaby blizna, gdybym go nie stosowała. Pozdrawiam Do Poszukuję... - spróbuj posłuchać tego...
[link widoczny dla zalogowanych]
Cicha kacik Adasia bardzo ladny chlopak ma swoj kawalek ,,placu zabaw,,.I kozystaj z propozycji meza i jedzcie gdzies sami,kazdemu nalezy sie odrobina odpoczynku od dzieci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kolejny raz poroniłam...biegałam po ginekologach, prosiłam lekarzy rodzinnych o badania kompleksowe a szczególnie tarczycy choć w mojej rodzinie nigdy nikt nie chorował i niestety nie mogłam się doprosić...jedynie co kilka miesięcy przez ostatnie lata miałam robione badania krwi i wyniki były ponoć rewelacyjne ale każdy lekarz mnie ignorował sądząc po moich objawach że za dużo się naczytałam o chorobach tarczycy i jestem hipochonryczką!!!!

a ja ze dala bym 100 000, ( no nie jej, ale za taka milosc ...) - hmm...
[link widoczny dla zalogowanych]
Moj plan jest taki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co sadzicie o tej firmie? [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
na udzie, na piszczelu na stopie, przedramieniu i ramieniu i nawet na głowie.. ćwiczę też z agrafką codziennie ale One nawet nie drgnęły;/ ale nie poddaję się podobno najlepsze jest bieganie także niech się tylko ciepło zrobi.. do najeri - zgadza sie, ze mozesz nie znac takiego miasta, sama nie wiem czy takie istnieje. Witam dziewczynki,widzę że coraz więcej PRLOLAKTYNEK. Ja właśnie kończę leczenie ale gynazolem. [link widoczny dla zalogowanych]
Chciałabym sprzedawać używaną odzież dziecięcą, wózki, ale także i zabawki, ale nie wiem gdzie pozyskiwać te rzeczy? Wybieram się tam na rok na studia, może otrzymam od Was jakieś wskazówki??? Witam zamówiłam dwa opakowania ziół .Ponoc maja wystarczyc na 2 tygodnie.mam nadzieje ze szybko dojda ,bede sie dzielic informacjami o ich skutecznosci tu na forum. Po prostu oni sa inni, nie przystosowani do zycia z nami. wczoraj nie mialam mozliwosci a od dzisiaj juz chcialam rozpoczac systematyczny trening tylko ze link dzisiaj nie dziala. ( oczywiscie nie chodzi mi tu o wyjazd za granice ) bede wdzieczna za sugestie powiem szczerze ze sama sie czasem dziwie.
ale nie polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JASNE, ŻE NIE!
[link widoczny dla zalogowanych]
czy to moze byc po tych tabletkach? jak spedzicie swieta?
[link widoczny dla zalogowanych]
To prawda ale zakładając że paznokieć nie ma tendencji do wrastania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama kiedyś posiadałam czerwone biodrówki i bardzo byłam zadowolona.Trzeba pamiętać , że zakładając takie spodnie trzeba odpowiednio dopasować resztę ubrania, ponieważ można kiczowato wyglądać źle dobrawszy np.
moze macie pojecie gdzie w Poznaniu mozna kupic LIDE albo Meizitang??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyrzej sra niz d**e ma, nie zdaje sobie sprawy z tego ze zagrala tylko w jednym serialu a uwaza sie za niewiadomo jaka gwiazde....

a o co chodzi z tą kosmetyczką? [link widoczny dla zalogowanych] toksoplazmoze wykryto u mnie calkiem przypadkowo w 1996 roku, bylo to swieze zachorowanie umiejscowilo sie w oku ale przebiegalo bezobjawowo, gorzej troszke widzialam nic wiecej.
U mnie jest OK jak jem zgodnie z zapotrzebowaniem - dużo, bo wówczas wiem, że dbam o siebie. czlowiek idzie do \tyrki\ i nie jest narazony na tak wiele pokus w sumie to dopiero 6 dzien, ale sama nie wiem;/ ... Z góry dzieki za pomoc. nie odpowiedziales skad masz taka wiedze [link widoczny dla zalogowanych]
Witam bo przyznam, że po przeczytaniu postów mam wątpliwości czy starczy mi odwagi na zrobienie czegoś z moimi włosami. Żdaen ptasznik nigdy nie spowodował śmierci zdrowego człowieka, nie mówiac już o naszych narodowych pająkach. Wczoraj nie spalam cala noc , czulam w ustach ogien, przez nos tez ciezko oddychac. Nie zrozumcie mnie źle, nie cieszę się, że inne maluszki też cierpią, ale jakoś lżej że to normalne i nie tylko u mojej. Swego czasu pracowałam z facetem w jednym biurze Pewnego dnia na widok spuszczającego się na pajęczynce ogromnego pająka poderwał sie z krzesła przewrócił się i z krzykiem uciekł na korytarz. Mi test wyszedł dopiero po 10 dniach od spodziewanej @, wcześniej były negatywne, objawy miałam dokładnie jak na @.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest świetnie.
No ale Oni tylko mówią \więcej wywieziesz więcej zarobisz\.Pozdrawiam wszystkich roboli
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeowe Strona Gwna -> Oglne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Moesz zmienia swoje posty
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin