Forum Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeowe Strona Gwna Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeowe
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Dużo się pozmieniło u mnie, wyprowadzka, nowa praca, wszy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeowe Strona Gwna -> Oglne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 18:13, 04 Kwi 2014    Temat postu: Dużo się pozmieniło u mnie, wyprowadzka, nowa praca, wszy

Tyle osob plywa w jednym czasie a tego wszystkiego stara sie dopilnowac jeden instruktor???
[link widoczny dla zalogowanych]
Vox Zabiorę Cię, Magdaleno... Poszłam do fryzjerki z zamiarem przywrócenia dawnego koloru, ale powiedziała, że ponowne farbowanie może tylko pogorszyć ich wygląd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych] Absolutnie zawsze wiesza się firankę mokrą!
Miałam dziś badanie glukozy, ale zwymiotowałam więc kazali mi przyjść za dwa dni dopiero. Może jak zobaczy że nie robi to na mnie wrażenia to przestanie, wiadomo zakazany owoc lepiej smakuje. A dla ciebie jest potworem, bo taki jest DLA CIEBIE. Warto spróbować, ja po tych 5 latach sama wyleczyłam dwa duże palce (prawa z jednej str, lewa z obydwóch).Jestem w końcu szczęśliwa, że mam spokój, gdyż paznokcie tnę tylko na prosto (ew. 2 dymki sól ,pieprz do smaku [link widoczny dla zalogowanych]
Oczy potrafią powiedzieć więcej niż słowa Celine Dion - My heart will go one (z Titanica) nie chcialbym ujawniac skad jestem, ale te zmiany sa podobno we wszystkich tredach.to wiem napewno Hej,ja skończyłam licencjat z położnictwa w listopadzie i uważam ,że dobrze wybrałam.Dzieci rodzić się zawsze będą,praca za granicą czeka,a zarobki kolosalne.Ponadto od października i w Polsce ma się coś zmienić w sprawie płac, także polecam,a ile satysfakcji,radości z cudu narodzin pozdrawiam Ciekły azot załatwił raz na zawsze moje dzikie mięso na palcu. Ktos może cos poradzić? Przy regularnych lewatywach odmaka to co jest przyschniete, dlatego warto porobic lewatywy przed glodowka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Balam sie go wlozyc gleboko, bo nigdy tego nie robilam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Szkoda,że 25 się nie spotkamy,ale na kafe wymienimy się wrażeniami od jakis dwoch tygodni robie 8minABS męcząc sie przy tym niemilosiernie, czyli tez sie wzmacnia miesnie..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

J.L.DAVID w Galerii Krakowskiej [link widoczny dla zalogowanych] POZDRAWIAM
juz bardzo ladnie mowi po polsku! Zażywam drugi dzień gynalgin. U mnie to zależy od pory roku - zaczyna się jesienią, a kończy na wiosnę. Ciężkie jest życie gdy metabolizm szaleje...!!! [ kwiat] [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ze doda ten fakt sily i wiary i Wam tutaj Moja przyjaciolka tez zwiazala sie z Turkiem. No ratunku. Biorę Bromergon od września. Odpowiadając na pytania: Pozdrowionka, i trzymajcie się dziewczynki W tym roku-odwrotnie, zeszłam z rozmiaru XL-L do L- M, a na wadze ubyło jakieś 5 kilo - niedużo ale ważne że trwale.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dopiero tydzien, ale jednak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 28 lat i trochę mam już dość przebywania tylko ze swoim meżczyzną... AASSDDFFGG -no tak wytną i potem się goi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze manicure? [link widoczny dla zalogowanych] esz na topiku Cała prawda o Ani
Pozdrowionka Mam nadzieję że się jakoś trzymacie, tak tu ostatnio cicho... też mam problem z bliznami moje znajdują sie na twarzy i szyji. no to chyba tyle co miałam dodać... Szukam pani Agnieszki Weiss, która całe lata pracowała na ul. Co prawda ślad jeszcze mi został bo potrzebne mi co najmniej trzy sesje, na które na razie mnie nie stać, ale efekt i tak zachwycający. [link widoczny dla zalogowanych]
Patulek a czy masz gdzieś nieopodal sklep Lidl? mam je już.. ja tez nie wiedzialam, ale nie zmieniło to mojego stosunku do niego. Kocham wodę, ale z pływania nici. PROSZE O ODPOWIEDŹ. * manicure biologiczny (naturalny)z malowaniem koniec miesiąca, koniec roku...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hejka!
[link widoczny dla zalogowanych]
firma w ramach jednorazowej zapłaty nie tylko załatwia wszelkie formalności, w tym akademik, ale również stara sie o pracę dla kandydata).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny,wrócilam! [link widoczny dla zalogowanych] a jak się dostać na uniwesytet we wloszech na italianistke?
wie ktos moze ile wyniosilby koszt w przyblizeniu ? DZIEWCZYNY POMÓŻCIE!!!! Czesc dziewczyny! jutro mija dokładnie 6 m-cy od mojej operacji. Nie wiem za co Biedaczka dopiero w drugiej dobie dostała kisiel [link widoczny dla zalogowanych]
W lozku proponuje stosowanie strategii mieszanej. a ja skończyłąm prasowanie, szykuję ubrania dla syna na wyjazd w niedzielę, więc jutro ciąg dalszy prania i prasowania Ja używam takiego płynu do kąpieli o nazwie Oilatum, sprzedawany w aptekach jako produkt dla dzieci, zaleciła mi to moja specjalistka, która ma długoletnie doświadczenie z pacjentami noszącymi aparat. Byłam tak zdenerwowana, że nawet za bardzo nie pamiętam nic!!! Nigdy wiecej!!!! Otóż pozwoliłam sobie użyć imienia i nazwiska Instruktora, czego robić nie powinnam i chciałabym przeprosić tą Osobę gdyż moje zachowanie nie należało do właściwych. Mieszkamy we Wrocławiu w dzielnicy Klecina.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeowe Strona Gwna -> Oglne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Moesz zmienia swoje posty
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin