Forum Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeżowe Strona Główna Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeżowe
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zmiany redakcyjne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeżowe Strona Główna -> Redakcja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scholarus
Gość





PostWysłany: Czw 22:25, 11 Cze 2009    Temat postu: zmiany redakcyjne Zmień/Usuń ten post

Wraz z zakończeniem roku szkolnego żegnamy współpracowników gazetki, którzy przyczynili się do jej sukcesów. Przede wszystkim Piotrka Rusina, autora wielu tekstów gazetkowych, zwłaszcza literackich, które cieszyły się dużą popularnością. Piotrek był przez jakiś czas zastępcą redakora naczelnego i jeszcze na początku tego roku szkolnego był aktywny w gazetce. Drugą osobą, która jeszcze w numerze 41. opublikowała tekst o studniówce jest Agata Chamot, pełniąca funkcję sekretarza redakcji. Dziękujemy im bardzo za wkład w gazetkę i jej osiągnięcia. Mamy nadzieję, że wraz z nowym naborem do szkoły także i gazetka zyska cennych współpracowników. A może też ktoś z obecnych uczniów zechce dołączyć do składu. Każda osoba ze swoimi pomysłami, talentami, zainteresowaniami może wzbogacić i odmienić charakter "Post Scriptum", przyczynić się do rozwoju gazetki.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum gazetki szkolnej Post Scritpum ZS Jeżowe Strona Główna -> Redakcja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin